Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Σ ΑΓΑΠΩ


26/11/2021
Ποσο σ αγαπώ
όταν πεθαίνω
και δεν ζω ,
για να μπορείς
εσύ να λες
στην ευτυχια
είσαι εδώ.
Ποσο σ αγαπώ
όταν σ αφήνω
στον καιρό ,
να μην σου πάρω
ένα χαμόγελο
κρυφό.
Βόλτες μυστικές
κάτω από φοίνικες
στις σκιές
κι όλα τα βραδυα μας χαμόγελα
σκέψεις αληθινές .
Κοίταξε μπορείς
είναι οι αλήθειες
της ζωής
πίσω από σκέψεις
μ αληθινές στιγμές
Ποσο σ αγαπώ
τι άλλο να κάνω
δεν ξέρω ότι μπορώ ,
μονό την ζωή μου
να σου δώσο
σ αγαπώ …
Όταν χαμογελάς
όταν δίπλα μου περνάς,
ένα άγγιγμα σου
μου χαϊδεύει την καρδιά.
Ποσο σ αγαπώ
κορμί χαμόγελο γλυκό,
είσαι η ψυχή μου
η δίκη μου σ αγαπώ …
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ 12/12/21 Πιστεύω ότι η σχέση δυο ανθρώπων είναι ένας θησαυρός ζωής. Αν τον χάσουμε δεν μπορούμε να τον ξαναβρούμε στον ίδιο άνθρω...