Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Εσύ ξέρεις


2/11/2021
Εσύ ξέρεις
μόνο εσύ τι είναι η αγάπη
πόσο μας μιλάει ο έρωτας
στη καρδιά
οταν θέλει .
Μας ανοίγει μια πόρτα
κλειστή απο χρόνια
αισθάνομαι στα δυχτια του
καρδιά μου
να παλεύω μετρώντας
τον θάνατο ,
πόσο σ αγαπώ.
θέλω να είμαι κοντά σου
να ακούω την φωνή σου
να μου λέει για απλά
πράγματα καθημερινά
τρυφερά
και εγω να σου λέω
πόσο σ αγαπώ .
Σβήνω στην σκέψη
οτι δεν θα μπορώ
να σου μιλήσω ,
ξέρεις οτι πολλές φορές
με πληγώνεις
καθώς σε χάνω
μεσα σε μάκρυνα πρωινά
και ατέλειωτες μέρες .
Ξέρεις ότι
δεν αντέχω
να σε σκέφτομαι
γιατι φοβάμαι
μην σε χάσω ,
αν υπήρχε ένα χάδι
για εσένα,
μια αγκαλιά μοναδική
θα ηταν η δική μου .
Αγγελική μου ψυχή
για εσένα
εσύ ξέρεις…
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΛΑΤΣΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ 12/12/21 Πιστεύω ότι η σχέση δυο ανθρώπων είναι ένας θησαυρός ζωής. Αν τον χάσουμε δεν μπορούμε να τον ξαναβρούμε στον ίδιο άνθρω...