Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

ΑΣ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΟΡΤΕΣ

ΑΣ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΟΡΤΕΣ
8/11/2021
Δεν έχω λόγια
να σου πω ,
καίγομαι κι έχω χρόνια
να σε δω ίσως
από ένα πείσμα
κι αν σου λέω
σ αγαπώ ,
μέσα μου παίζουν
κάτι φωτιές
του έρωτα ένα ποίημα .
Ναι τώρα μπορώ
να σ αγαπώ ,
είμαι ελεύθερος
κι εγώ
να σ αγκαλιάζω,
να ξενυχτώ
μ ένα κορμί
που λαχταρώ
ποσο σε μοιάζω .
Κοιτα χαμόγελα
φωτιές …
Είναι χαρούμενες οι καρδιές
Χριστούγεννα γιορτές
Θα ξημερώσουν
κι εγώ θέλω
να σ έχω αγκαλιά ,
σαν μια ορχήστρα ,
απ τα παλιά
με νότες από μουσική
να σε χαϊδεύω τρυφερά
οι ψυχές μας να το νοιωσουν .
Αγγελικές μορφές
που ήρθαν στην ζωή μας
μόλις χθες
Χριστούγεννα γιορτές
αγάπη μου ας ξημερώσουν…
Ποιηση ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
Ζωγράφος ΕΛΕΝΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ 12/12/21 Πιστεύω ότι η σχέση δυο ανθρώπων είναι ένας θησαυρός ζωής. Αν τον χάσουμε δεν μπορούμε να τον ξαναβρούμε στον ίδιο άνθρω...